avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kuba "kubush" z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 19369.67 kilometrów.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kubush.bikestats.pl

Statystyki

Rower: Giant ROAM 2

Podróż poślubna - dzień 1

Wtorek, 26 lipca 2011 · dodano: 07.08.2011 | Komentarze 0

Jako, że taka okazja nie zdarza się zbyt często, podróż poślubną postanowiliśmy wraz z moją żoną spędzić w Szwecji. Połączyliśmy więc dwie przyjemności i wybraliśmy się tam z rowerami.
Odcinek Zabrze - Świnoujście pokonany w niezwykle niekomfortowych warunkach jakie zapewniają PKP, pociąg przepełniony ale za to miał aż trzy miejsca na rowery.

Przed...

... i po spakowaniu w sakwy.

Po zaliczeniu podróży PKP, płynąć takim promem to czysta przyjemność.

Jeden z fortów w Świnoujściu.

Korzystając z okazji zaliczyliśmy kawałek Niemiec.

Świnoujście nocą widziane z pokładu promu.