avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kuba "kubush" z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 19369.67 kilometrów.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kubush.bikestats.pl

Statystyki

Rower: Giant ROAM 2

VII Zabrzańska Masa Krytyczna

Piątek, 11 lutego 2011 · dodano: 11.02.2011 | Komentarze 7

Tradycyjnie, jak to ostatnio na Zabrzańskiej Masie Krytycznej bywa, pogoda nie dopisała.
Padał deszcz i było zimno. Pomimo tego zebrało się nas 9 osób :-)
Prawie punktualnie o 18:00 pilotowani przez Policję wyruszyliśmy w trasę.
Po zakończeniu udaliśmy się do pobliskiego "kebabu" na zasłużoną herbatkę.

kubush
| 07:19 środa, 16 lutego 2011 | linkuj adi70: na marzec postaramy się o lepszą pogodę :-)
Adi70
| 09:19 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj Kubush Wy w Zabrzu za dużo grzeszycie w tym roku i dlatego tak się dzieje hahah mnie i INDI tak w zeszłym roku Bytom nas witał ,ale potem słonko wyszło i było OK ..tylko teraz komuś zmian sie zachciało >>>>>>>
kubush
| 06:50 poniedziałek, 14 lutego 2011 | linkuj niradhara: niestety ostatnio pogoda nam nie dopisuje :-( jak nie śnieżyca to ulewny deszcz
biber: następnym razem zapraszam do udziału w przejeździe :-)
art75: o tej porze byliśmy już chyba w połowie drogi, cały przejazd zajął nam ok 45 minut :-)
Goofy601: pomimo złej pogody na Ciebie można liczyć :-)
Goofy601
| 21:35 sobota, 12 lutego 2011 | linkuj Pogoda ewidentnie sobie z nas kpi :P Ale i tak było super :)
pozdrowienia :)
art75
| 20:58 sobota, 12 lutego 2011 | linkuj Jechałem do Zabrza, ale Was nie dogoniłem...(dwadzieścia po pod multikinem...już chyba przejechaliście)
biber
| 20:41 sobota, 12 lutego 2011 | linkuj Pełen szacun i podziw dla Was.
Widziałem Was wracając z spotkania w Muzeum Górnictwa
Pozdrawiam
niradhara
| 19:17 sobota, 12 lutego 2011 | linkuj Niezbyt masowa była ta masa ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaiwr