avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kuba "kubush" z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 19369.67 kilometrów.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kubush.bikestats.pl

Statystyki

Rower: Giant ROAM 2

Katowicka Masa Krytyczna

Piątek, 28 stycznia 2011 · dodano: 29.01.2011 | Komentarze 4

Moja pierwsza Katowicka Masa Krytyczna zaliczona. Z Zabrza wyruszyliśmy ekipą złożoną oprócz mnie z: Daniela, McArona, Rycha, Serafina i Naxa, który dogonił nas po drodze w Chorzowie.
Na miejscu było już sporo jak na tę porę roku ludzi.

Przejazd spokojny bez utrudnień, minął w miarę szybko. Mi standardowo odmarzły kończyny a poza tym zamarzła woda w bidonie. W drodze powrotnej zaliczony McSracz celem ogrzania kikutów przy pomocy cappuccino.

kubush
| 20:32 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj art75: Myślę że w miarę możliwości będę zaglądał na katowicką MK. Zapraszam do nas na najbliższą masę, może w tym miesiącu uda się zebrać więcej niż 13 osób jak ostatnio :-)
mych89: Wiem że się powtarzam ale zapraszam do Zabrza :-)

Jak dobrze pójdzie i nie będzie problemów z pogodą to po masie będzie ognisko. Prawda Nax? :-)
nax
| 18:48 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj liczy sie liczy =P
tzw. 'epic fail' :)
mycha89
| 11:36 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Dzięki, że wpadliście! :) Nie obiecuję, ale postaram się tym razem wpaść do Zabrza na Masę, prawdopodobnie będę mieć już wolne ;)
art75
| 11:21 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Nie, żeby to miało jakieś znaczenie, ale było nas więcej niż w Bytomiu ;). 33:31. Wielkie dzięki za wsparcie, wpadajcie częściej. Przednie kółko czadowe, jeszcze nie ochłonąłem z wrażenia:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ncosz