avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kuba "kubush" z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 19369.67 kilometrów.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kubush.bikestats.pl

Statystyki

Rower: Giant ROAM 2

Zabrze - Chudów - Paniówki

Czwartek, 16 września 2010 · dodano: 16.09.2010 | Komentarze 1

Korzystając z ładnej pogody, wybrałem się po pracy na przejażdżkę. Jako że czas miałem mocno ograniczony, wybrałem się do Chudowa. Po wczorajszej jeździe w deszczu rower aż prosi się o mycie i smarowanie. Inaczej niż zwykle wróciłem przez Paniówki. 10 metrów od domu wjechałem na kamień i ... gleba. Poleciałem z rowerem na bok, podparłem się ręką i kolanem. Na szczęście skończyło się na lekko zdartym kolanie i stłuczonej nodze... rower bez obrażeń. No i prawie bym zapomniał - przekroczyłem dzisiaj Giantem 2000km :-)