avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kuba "kubush" z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 19369.67 kilometrów.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kubush.bikestats.pl

Statystyki

Rower: Giant ROAM 2

XVII Gliwicka Masa Krytyczna

Piątek, 6 sierpnia 2010 · dodano: 07.08.2010 | Komentarze 5

druga dętka w tym tygodniu :-)

kubush
| 11:44 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj nie tak łatwo mnie zrazić, jeśli tylko będę w okolicy to na pewno się pojawię na następnej GMK. pozdrawiam i dzięki za fotki
irychu
| 14:43 niedziela, 8 sierpnia 2010 | linkuj Mam nadzieję, że przebita dętka nie zrazi do przejazdu przez Gliwice i następnym razom znów pojawisz się na GMK. I na zdjęcia się załapałeś :)
___
Pozdrawiam,
/Rychu / fotograf z GMK (:
Darth
| 09:38 niedziela, 8 sierpnia 2010 | linkuj Ja miałem mikro drobinkę szkła którą musiałem wydusić z opony. Też zawsze tu łapie lacie, nigdzie indziej :D
kubush
| 06:28 niedziela, 8 sierpnia 2010 | linkuj ja drugą w odstępie dwóch dni i to obie w gliwicach :-) peszek
Darth
| 07:28 sobota, 7 sierpnia 2010 | linkuj Też zaliczyłem pane na tym przejeździe.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa abard